بحث

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

تابعينا عبر الايميل -Follow by Email

الجمعة، 21 مايو 2010

مخدات كروشيه للاطفال على شكل بوو و اصدقاءه-pooh crochet pillow

هذا الموديل  انا وجدته في منتدي فتكات و عجبني جدا يصلح كديكور كروشيه لغرف الاطفال و سهل جدا جدا

الباترونات الخاصه بالمخدات الكروشيه :

4 التعليقات :

هما فكرتهم جميلة و عندي الباترونات
بس عاوزة أعرف فكرة تداخل الألوان .

هل أمرر الخيط من تحت الخيط الرئيسي ؟؟

ولا اشتغل سادة وبعدين اشتغل اللون التاني فوقه ؟؟

انا بصراحه ما جربتش الشغل اللي يه تداخل الوان بس اعتقد الرأي الاول اصح لانك مش بشتغلي طبقتين هيه بتكون طبقه واحده
معلش يا فاتن كان نفسي افيدك بس مااقدرش ااكد لك على معلومه انا مش واثقه منها

انا عايزة اعرف طريقة الشغل مش الصور بس عشان انا مش باعرف اعمل غير حاجة مربعة او مستكيلة بس ماعرفش اعمل الوشوش دى كدة

فكرة كتير حلوة وانا كتير بحب هيك واكيد رح اجرب اشتغل وحدة منهم

إرسال تعليق

if you find your photo here and protected by copy right , just tell me to remove it or to add your main resource , thank you

الى زوار مدونتى

هذه الموضوعات قمت بتجميعها سواء من مجلات عندي او من البومات بيكاسا العامه في النت و هذه الاعمال ليست ملكيه خاصه لي و ليست اعمالي الخاصه اتمنى ان تحوز اعجابكم و تفيدكم كما اتمنى
these all projects is from my own magazines or from public picasa albums ,it is not my own works , i just collect hopping you enjoy them with me

بسم الله الرحمن الرحيم

قال صلى الله عليه وسلم ( لَا تَحَاسَدُوا ولا تَنَاجَشُوا ولا تَبَاغَضُوا ولا تَدَابَرُوا ولا يَبِعْ بَعْضُكُمْ على بَيْعِ بَعْضٍ وَكُونُوا عِبَادَ اللَّهِ إِخْوَانًا الْمُسْلِمُ أَخُو الْمُسْلِمِ لَا يَظْلِمُهُ ولا يَخْذُلُهُ ولا يَحْقِرُهُ التَّقْوَى ها هنا -وَيُشِيرُ إلى صَدْرِهِ ثَلَاثَ مَرَّاتٍ - بِحَسْبِ امْرِئٍ من الشَّرِّ أَنْ يَحْقِرَ أَخَاهُ الْمُسْلِمَ كُلُّ الْمُسْلِمِ على الْمُسْلِمِ حَرَامٌ دَمُهُ وَمَالُهُ وَعِرْضُهُ) رواه مسلم