بحث

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

تابعينا عبر الايميل -Follow by Email

الخميس، 22 يوليو، 2010

اول تجاربي في الاكسسوارات- my first jewlery project

بصراحه الموضوع ده من غير لا باترون و لاطريقه عمل انا اول مره اعمل اكسسوار ما عنديش اي خبره فيها امبارح خرجت و شفت محل بيبيع الادوات و طلبت منه ادوات تكفي اكسسوار واحد بس او عقد واحد بس و قلت يا نجحت المحاوله يا فشلت بصراحه النتيجه عجبتنى و رغم ان الموضوع مالوش علافه باشغال الابره لكن حبيت اوريكم و اشجعكم تحاولو و اذا عجبكم الموضوع ان شاء الله بادور على فيديوهات تعليم او حتى انا اعمل صور لطريقه العمل اما تتوفر عندي موارد اخري باتمنى تكون النتيجه عجبتكم  الموضوع سريع في شغله جدا ساعه بالكتير تكفي لعمل زي ده و العمل قمه في المتعه و تكلفته بسيطه 
actually this project without a pattern or how to do photos , this is my first time i try to make jewlary , i had no experience in it , i bought matertials  for only this one to see if i can do it or i will fail , but i liked the result especially for the first trial , although it is not a needle crafts  project , i wanted to show you it , if you liked the idea i will look for a video or i may take pictures for my next project, to show you how to make this , it is an easy and beautiful kind of projects

4 التعليقات :

شيك جدا وياريت تقوليلنا المحلات اللى اشتريتى منها الخامات فين وتسلم ايدك

انا من اسكندريه فالمواد دي من الزنقه في المنشيه جوه الزنقه محلات مخصوصه للحاجات دي بيقولو عليها محلات خردوات انا نزلت و ما حاولتش اشتري كتير زي ما قلت لك انا قلت له هات مواد خام لعقد واحد دول ب 9 جنيه و خليت صاحب المحل يوريني ازاي بيتركبو في بعض بس انا ما اعرفش في القاهره فين بيتباعو و شكرا على تعليقك

ما شاء الله على كل شغلك..لو عايزة تتعلمي الاكسسوارات انا اعلمك خصوصا اني اتعلمت منك كتير..ربنا يوفقني ويوفقك للخير يارب

ربنا يخليكي يا ساسو انا فعلا نفسي اتعلم اكسسوار
شفت صفحتك على الفيس جميله اوي ما شاء الله و شغلك روعه ربنا يوفقك يا رب

إرسال تعليق

if you find your photo here and protected by copy right , just tell me to remove it or to add your main resource , thank you

الى زوار مدونتى

هذه الموضوعات قمت بتجميعها سواء من مجلات عندي او من البومات بيكاسا العامه في النت و هذه الاعمال ليست ملكيه خاصه لي و ليست اعمالي الخاصه اتمنى ان تحوز اعجابكم و تفيدكم كما اتمنى
these all projects is from my own magazines or from public picasa albums ,it is not my own works , i just collect hopping you enjoy them with me

بسم الله الرحمن الرحيم

قال صلى الله عليه وسلم ( لَا تَحَاسَدُوا ولا تَنَاجَشُوا ولا تَبَاغَضُوا ولا تَدَابَرُوا ولا يَبِعْ بَعْضُكُمْ على بَيْعِ بَعْضٍ وَكُونُوا عِبَادَ اللَّهِ إِخْوَانًا الْمُسْلِمُ أَخُو الْمُسْلِمِ لَا يَظْلِمُهُ ولا يَخْذُلُهُ ولا يَحْقِرُهُ التَّقْوَى ها هنا -وَيُشِيرُ إلى صَدْرِهِ ثَلَاثَ مَرَّاتٍ - بِحَسْبِ امْرِئٍ من الشَّرِّ أَنْ يَحْقِرَ أَخَاهُ الْمُسْلِمَ كُلُّ الْمُسْلِمِ على الْمُسْلِمِ حَرَامٌ دَمُهُ وَمَالُهُ وَعِرْضُهُ) رواه مسلم