بحث

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

تابعينا عبر الايميل -Follow by Email

الأحد، 23 يناير، 2011

غرز كروشيه رائعه بالفيديو -Larksfoot Crochet Pattern Stitch

من فيديوهات تريسا لتعليم الكروشيه اخترت لكم الفيدو لعمل غرز كروشيه رائعه تصلح لعمل بطانيه او شال 
here is larksfoot crochet pattern video to from teresa,'s video channei on you tube , hope you like it

9 التعليقات :

تسلم ايدك ع المجهود ده
بس انا عايزة منك حاجة مهمة جدا
انا مبفهمش الباترون خالص ولا بعرف طريقة الغرز ولا عارفة ايه الفرق بين الغرز لا منزلقة ولا غيره انا عاوزاكي تحطيلنا موضوع عن كل غرزة بالاسم بالصورة بتاعتها وهيا بتتعمل بشكلها ف الباترون باختصارها بالعربي والانجليزي والفرنساوي كمان لو هتقدري
ويارب كل ده يكون ف ميزان حسناتك
شكرا ليكي

شكرا جزيلا لهذه الغرزة الجميلة

انا فعلا عندي لينك في الجنب اسمه اساسيات الكروشيه حتلاقي جدول بالاسامي و الرموز و صور في موضوع تاني في نفس الرابط للغرزه و جنبها الرمز و كمان ان شاء الله عى جروب الفيس حنعمل زي دوره صغييره كل الجروب حيشارك فيها ان شاء الله عشان اللي ما تعرفش تقرا الباتون او لسه مبتدئه يا ريت تشتركي معانا فيها
و شكرا ليكي يا نغم على زيارتك :)

رائع جدا وواضح وسهل ألف شكر منتظرين المزيد

بجد مجهود رااااائع بس كان نفسي الفيديو عربي لاني مبتدئة ومش عارفة حااااااااجة

غرزه جميله
لكن تستخدم في ماذا ؟
مثلا قباعه ولا مفرش؟

جزاكي كل خير علي المجهود ده انا نفسي اشترك بس مش عارفه

ممكن تنورينا في صفحه الفيس بوك
https://www.facebook.com/neddlecrafts?ref=ts&fref=ts

الف شكرعلى مجهودك وبصراحه غرزة جميله تسلم ايدك

إرسال تعليق

if you find your photo here and protected by copy right , just tell me to remove it or to add your main resource , thank you

الى زوار مدونتى

هذه الموضوعات قمت بتجميعها سواء من مجلات عندي او من البومات بيكاسا العامه في النت و هذه الاعمال ليست ملكيه خاصه لي و ليست اعمالي الخاصه اتمنى ان تحوز اعجابكم و تفيدكم كما اتمنى
these all projects is from my own magazines or from public picasa albums ,it is not my own works , i just collect hopping you enjoy them with me

بسم الله الرحمن الرحيم

قال صلى الله عليه وسلم ( لَا تَحَاسَدُوا ولا تَنَاجَشُوا ولا تَبَاغَضُوا ولا تَدَابَرُوا ولا يَبِعْ بَعْضُكُمْ على بَيْعِ بَعْضٍ وَكُونُوا عِبَادَ اللَّهِ إِخْوَانًا الْمُسْلِمُ أَخُو الْمُسْلِمِ لَا يَظْلِمُهُ ولا يَخْذُلُهُ ولا يَحْقِرُهُ التَّقْوَى ها هنا -وَيُشِيرُ إلى صَدْرِهِ ثَلَاثَ مَرَّاتٍ - بِحَسْبِ امْرِئٍ من الشَّرِّ أَنْ يَحْقِرَ أَخَاهُ الْمُسْلِمَ كُلُّ الْمُسْلِمِ على الْمُسْلِمِ حَرَامٌ دَمُهُ وَمَالُهُ وَعِرْضُهُ) رواه مسلم