بحث

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

تابعينا عبر الايميل -Follow by Email

الخميس، 31 مارس 2011

جيبه بناتى كروشيه للاطفال - girl's crochet skirt

باترون لجيبه بناتى كروشيه للسن الصغيرممكن 3 او اربع سنين الباترون لغرزه الوسط و الكمر
here is pattern of crochet skirts for the young girls may be the age of 3 or 4 years

8 التعليقات :

رووووووعة ونعووووومة جدا تسلم ايديكى

جميلة جدا يا نور
بجد عسولة خالص

بس الباترون فيه غرزة الكمر و غرزة الوسط فين الغرزة الأخيرة دي أهمهم و مش عندي اتمني لو عندك تنزليها

الفترة اللي فاتت كنت مشغولة جدا و ماكنتش بأعرف أدخل علي المدونة شكرا جدا علي رسالتك و إن شاء الله أجرب الطريقة اللي قلتي لي عليها أكيد أنتي طبعا نسيتي انا بأتكلم علي أيه ؟؟؟

ما خدتش بالي خالص انى ما نزلتوش حادور على الغرزه في الملفات القديمه اللي نزلتها و يا رب الاقيها و ما اكونش مسحتها كويس انك نبهتيني عشان اكتب في الموضوع فوق :) عملتى ايه في كورس الاوتوكاد؟ انا فاكره ان الرساله كانت عن حاجه في المدونه بس مش فاكره ايه بالضبط :) يمكن عمل جروب تبعتى منه رسايل؟ :) المهم مهما كان يا رب تكون رسالتى كانت واضحه و فادتك و اي حاجه تانيه انا تحت امرك

شكرا جزيلا ليكي يا نور وأتمني فعلا تنزليها أنا بأدرس كورس كوريشة و محتاجه حاجات بناتي و الصيف قرب .

الحمد لله خلصت الكورس و حاليا بأدور علي شغل إدعيلي

تمام هو دا كان سؤالي هأحاول أعملها و لو أحتست معلش هتقل عليكي و أسألك

أنا هأحاول أنزل موديلات الفترة الجاية اللي مدونتي يارب تضيف الناس وأتمني لو تقوليلي رأيك
وناويه كمان أنزل شغلي بإذن الله.

أتمني لك التوفيق

عايزاها يا فاتن بليييييييييييييييز

الله
ماشاء الله ياجماله تسلم ايديكى

إرسال تعليق

if you find your photo here and protected by copy right , just tell me to remove it or to add your main resource , thank you

الى زوار مدونتى

هذه الموضوعات قمت بتجميعها سواء من مجلات عندي او من البومات بيكاسا العامه في النت و هذه الاعمال ليست ملكيه خاصه لي و ليست اعمالي الخاصه اتمنى ان تحوز اعجابكم و تفيدكم كما اتمنى
these all projects is from my own magazines or from public picasa albums ,it is not my own works , i just collect hopping you enjoy them with me

بسم الله الرحمن الرحيم

قال صلى الله عليه وسلم ( لَا تَحَاسَدُوا ولا تَنَاجَشُوا ولا تَبَاغَضُوا ولا تَدَابَرُوا ولا يَبِعْ بَعْضُكُمْ على بَيْعِ بَعْضٍ وَكُونُوا عِبَادَ اللَّهِ إِخْوَانًا الْمُسْلِمُ أَخُو الْمُسْلِمِ لَا يَظْلِمُهُ ولا يَخْذُلُهُ ولا يَحْقِرُهُ التَّقْوَى ها هنا -وَيُشِيرُ إلى صَدْرِهِ ثَلَاثَ مَرَّاتٍ - بِحَسْبِ امْرِئٍ من الشَّرِّ أَنْ يَحْقِرَ أَخَاهُ الْمُسْلِمَ كُلُّ الْمُسْلِمِ على الْمُسْلِمِ حَرَامٌ دَمُهُ وَمَالُهُ وَعِرْضُهُ) رواه مسلم